Thursday 15 March 2012

Sekali lagi petang pulak...15032012


Hahaha....korang jangan bosan erks, nie blog aku so aku punyer suker ar nak post aper.... Benda yang sama jadi lagi macam semalam.... Aku checkout sure2lah sharp kul 5:10 ptg, then nak jadi citer lak rini hujan agak lebat gak kat Ops aku.... Seksyen 4 sampai seksyen 19 lebah gil....kelabu der langit aku... then aku decide tuk gerak lewat sikit...lebih kurang 5:20 camtu baru aku cau cendol dari perkarangan Ops...x ley nak race rini sebab jalan basah dan agak licin, so jadila aku pemandu berhemah..... ekekekekeeee, berhemahlah sangat nam..  Macam biasalahkan... nama pun QaseHAlyna .... keKasihku (Walau Fantasi Rindu) x banyak ragamnyer...baik jer....luncur laju jer sampai area Ara... dia pun selamat dan berehat.... disebabkan esok 16032012 aku cuti, pasal petang esok aku akan "Cuti-cuti Singapure", so aku kemaskan cun2 baek punya kat keKasihku (Walau Fantasi Rindu)....miss u so much till monday sayang, u know Y, koz i loV u so much sayang hehehe.... (nie baru mukaddimah jer....sabau erks)..........

Then, lepas tu aku terus naik umah.... mandi n macam biasalahkan... continue mY bOOk... 'Coklet, bunga dan siCupid'.....hobby maaa....tetibakan....tetiba da announcement "semua penduduk diminta keluar dari rumah sebab kami (MPSJ) ingin membuat semburan nyamuk adies"....huuuuiiissshhh.... menyampah geGirl... so kenalah aku keluar jap lepak ngan keKasihku (Walau Fantasi Rindu) kt port dia... dan tetiba tu gak bab yang macam semalam and pagi tadi againt... Waaaahh.... x perasan lak aku... Memang macam tu pun yang aku harap2kan... Aku memang selalu harap agar ia jadi macam tu... Aku memang suka kita sentiasa bersama... Kau milik aku, dan aku milik kau.... Bahagianya hati bukan kepalang kerana aku (Walau Fantasi Rindu) dan kau keKasihku (Terkesima Aku Gayamu) selalu begitu...Aku akan sentiasa rindu saat begini...sumpah sampai bila2 dan harap x kan berubah sampai mati...kerana aku mengharap agar selamanya keindahan cinta ini abadi...kerana aku (Walau Fantasi Rindu) dan kau keKasihku (Terkesima Aku Gayamu)....
♥miss3sMellysa♥

4 comments: