Thursday 15 March 2012

Jumaat - Cuti yang rajin...♥


Pagi ni entah mimpi aper ntah aku rajin sangat... Lepas siap kemaskan diri dan rumah td...duk rehat2 sambil tgk 'Malaysia Hari Ini-MHI'.... tetiba tekak rasa macam nak makan nasi Lemak lak... (maklumla aku cuti rini).... Nak gi beli malas lak... nak x nak terus gi dapur masak... bukan susah manerpun..... tu jela yang mampu ...... aper pun yang terjadi... aku makan dululah yer.... kalau korang nak rasa.... sila-silalah datang makan kat umah.....key.... cau Cendol.....

♥miss3sMellysa♥


4 comments:

  1. alaa dh malam baru dapat tau cemana...

    ReplyDelete
  2. Hehehee...asal lambat bkk...aku skung update sepantas kilat.....
    lepas nie note okey....xpe ar len kali aku masak...datang tau....
    Cau...laici kang......

    ReplyDelete
  3. sedapnye nasik lemak telur mata..suke sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih la sbb ckp sedap...ala cek pelangi sepi, biasa2 jer tu....klu suke nnt kita masak lagi untuk laen post key...niway thank sbb sudi follow blog sya...
      :-D

      Delete